.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيش از 3 هزار شعبه اخذ رأي در مازندران
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران و رئيس ستاد انتخابات استان اعلام كرد: براي انتخابات هم‌زمان خبرگان و شوراها در مازندران 3 هزار و 338 شعبه اخذ رأي پيش بيني شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساري، جواد قناعت دقايقي قبل در نخستين جلسه ستاد اجرايي انتخابات‌هاي

معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران و رئيس ستاد انتخابات استان اعلام كرد: براي انتخابات هم‌زمان خبرگان و شوراها در مازندران 3 هزار و 338 شعبه اخذ رأي پيش بيني شده است.
 
 به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس در ساري، جواد قناعت دقايقي قبل در نخستين جلسه ستاد اجرايي انتخابات‌هاي خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستاي مازندران اظهار داشت: در اين انتخابات هر چه حضور مردم بيشتر شود اقتدار نظام تجلي بيشتري خواهد داشت.
وي با بيان اين‌كه بايد در انتخابات امين مردم باشيم افزود: حاشيه‌هاي نا صواب را در انتخابات حذف كنيم و با بسيج عمومي براي حضور حداكثري مردم در انتخابات بكوشيم.
در اين جلسه قربانعلي نعمت زاده،حسينعلي قاسم زاده وحسن شجاعي نمايندگان مردم قائم‌شهر، بابل و ساري در مجلس به عنوان اعضاي هيئت نظارت بر انتخابات استان انتخاب شدند.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.